3,727 +4166 -439
Kudos
#17133 (Top 5.3611%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 18.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 536 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
3,727 +4166 -439
Kudos
#17133 (Top 5.3611%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 18.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 536 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
199
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.74 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 21-07-2009 |
| Eerste reactie op | 26-01-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-15 10:06:14 door vonkjurgen op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
En het lijkt mij dat de meneer op 04:43 helemaal vergeten was dat hij in een 30 kilometerzone reed. Zo zie je maar weer. Brutale dashcammers hebben de halve wereld.
4 kudos 2026-06-15 08:58:08 door Timmeh..! op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
4:58 het zelfde. Ik snap dat het vervelend is, maar waarom nog meer risico creëren op dat het fout gaat.
1 kudos 2026-06-05 21:57:55 door oh nee he op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 21:09: hout kopen om de VOC schepen te maken
4 kudos 2026-06-05 20:45:41 door ditdusook op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Tav die basketbal, mooi detail toch?
Zo zag een voetbal er vroeger uit:
https://www.sportus.nl/p-golds...
2 kudos 2026-06-05 20:33:30 door Knalluh8497 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
@Frosty7474 | 05-06-26 | 20:05: De VOC-vlag is de historische vlag van de Verenigde Oost-Indische Compagnie uit de 17e eeuw. Deze bestaat uit de banen oranje-wit-blauw of rood-wit-blauw, met in het midden de hoofdletters V, O en C aan elkaar verweven. Vanwege de associatie met het koloniale verleden en slavernij is de vlag anno 2026 maatschappelijk omstreden. Misschien zijn je vragen omtrent de vlag nu beantwoord.
1 kudos 2026-06-05 19:09:50 door EvenGeduldAUB op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Wat doen ze in Noorwegen ?
5 kudos 2026-06-05 18:05:19 door Frosty7474 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
waarom is het niet de orginele VOC vlag met oranje, waarom lijkt dit verdomd veel op Isla Nubla (Kauai (Eiland) van Jurassic Park, nog meer vragen
0 kudos 2026-04-12 05:34:16 door J-de-J op Tattoo meneer reageert
Boomer
0 kudos 2026-04-11 17:34:55 door Wilhelm_Wicki op Tattoo meneer reageert
Dat is al lang niet meer. Zelfs mijn nichtje van 11 heeft een tattoo
3 kudos 2026-04-11 17:21:30 door KenJijDeSwaffelman op Tattoo meneer reageert
Hij lijkt me geen zeebonk. Dus..?
4 kudos 2026-04-08 22:24:27 door A.tractie op Nieuwe onderbroek gekocht
Ik zat naar een ander gat te kijken. Veel interessanter.
-7 kudos 2026-04-06 19:26:11 door Fokko Flip op Toyota gebruikt NITRO jonguh! | Dumpert Dashcam 63
Je weet dat Joris al sinds 2017 niet meer bij Dumpert werkt, toch?
5 kudos 2026-03-22 00:11:08 door Broek der Broeken op Trump blij met dood FBI directeur
@Nihilon | 21-03-26 | 23:54: Het was dan ook een mislukte aanslag.
8 kudos 2026-03-21 22:54:20 door Nihilon op Trump blij met dood FBI directeur
@wittedraak | 21-03-26 | 23:03:
Dat was geen aanslag. Zijn oor was al na 1 dag genezen en puntgaaf. Wonderbaarlijk!
0 kudos 2026-03-21 22:03:24 door wittedraak op Trump blij met dood FBI directeur
-weggejorist-
4 kudos 2026-03-18 10:25:13 door Hornoks op Gekkie morst benzine in het tankstation
Dat zagen we ook al aan het begin van het filmpje met z'n allen.
0 kudos 2026-02-27 18:35:09 door Pius X op Zoek: Jongeren gooien stenen op rijdende auto's
-weggejorist-
-10 kudos 2026-02-23 16:53:36 door Dweeziltje op Vegangekkie verpest vader zoon momentje
Ik krijg pruritus ani van de interpunctie. En dat is geen carnavalsliedje.
8 kudos 2026-02-23 09:52:13 door Pius X op Streamer met bodyguard vs toeristenscammer
Weggejorrist omdat ik commentaar had op de nieuwe app. Jammer Joris
5 kudos 2026-01-26 10:34:59 door Vogelnest op Bijna meisje plat
Wat jij er van vindt is totaal niet relevant. Fietsert moet uit zijn doppen kijken en niet klakkeloos oversteken.
-5 kudos 2026-01-26 10:12:21 door blackphilip op Bijna meisje plat
Ben het met je eens. Het is onoverzichtelijk en dan moet je gewoon NIET 50 rijden daar. Maar dat deed hij ook niet. Die camera is gewoon traag in het aanpassen van de gemiddelde snelheid. Zie ook wanneer die stil staat. Stel er was een kind ofzo uit gekomen. Ik weet iig dat ik als bestuur echt niet zo hard door blijf rijden bij onoverzichtelijke stukken. Net als bij een bus die stilstaat en die ik ga inhalen. In slakkentempo.
4 kudos 2026-01-26 10:07:28 door very-ferry op Bijna meisje plat
Veel te hard zelf....Ga toch weg man...overduidelijk niet, want hij staat zelfs in deze situatie alsnog op tijd stil.
5 kudos 2026-01-26 10:01:44 door Gemsenficker op Bijna meisje plat
Als hij honderd had gereden was hij het voor geweest.
1 kudos 2026-01-26 10:00:40 door Lucky Suky op Bijna meisje plat
Te hard ja? Man man man. Moet hij als een bejaarde gaan rijden dan? Stapvoets? De schuld bij een ander leggen is echt een vrouwending.
12 kudos 2026-01-26 09:57:26 door Sanderiño op Bijna meisje plat
Wat een onzin. Dit is een typische 50 weg waar dashcammert netjes 50 rijdt. Daarnaast rijden er nog meer auto's voor... Meisje op de fiets is 100% fout.
2 kudos 2026-01-26 09:56:55 door darkracer125 op Bijna meisje plat
jawel. dat betekend dat het moet.
want als je langzamer gaat rijden dan zorg je voor een gevaarlijke situatie.
1 door file vorming achter je.
2 door mensen te dwingen je in te halen.
rijdt gewoon door of neem de bus.
10 kudos 2026-01-26 09:47:47 door Mr.Neukfout op Bijna meisje plat
Mevrouw mag haren ogen misschien gebruiken om de straat in de kijken voordat ze oversteekt...
1 kudos 2025-12-15 00:27:32 door ocd op Heldomstander Bondi Beach
Zijn familielid noemt hem Ahmed in het interview in dit filmpje. Of denk je dat de media ook een schijn getuige erbij heeft geroepen die hem Ahmed noemt?
-2 kudos 2025-12-14 18:16:59 door SlowJack op Heldomstander Bondi Beach
@PinkFloydd | 14-12-25 | 17:47: Welk ras doel je precies op?
10 kudos 2025-12-14 17:22:30 door BraafSchaapje op Heldomstander Bondi Beach
Lastig he om toe te geven dat niet alle moslim dood en verderf willen, maar er ook helden bestaan in de islamitische wereld waar jij een voorbeeld aan kan nemen.
6 kudos 2025-12-14 17:00:08 door onkl op Heldomstander Bondi Beach
https://x.com/swaggerjack/stat...
Hier een wat langer filmpje van het gebeuren.
19 kudos 2025-12-14 16:55:16 door onkl op Heldomstander Bondi Beach
Er waren twee burgers die ingrepen. Crabtree was degene die één van de daders op de rug sprong en hem ontwapend. De dader wijkt even terug, Crabtree zet wapen tegen een boom. Dader loopt dan weer richting Crabtree, waarop El Ahmed hem met een paar stenen oid. op afstand houdt. Beide heren doen dat overigens in het schootsveld van de tweede dader, die iets rechts uit beeld op het bruggetje staat waar iets later beide daders worden uitgeschakeld.
Geen idee wie er allemaal Moslim is, maar voor beiden geldt dat ik er diep respect voor heb.
-23 kudos 2025-12-14 16:47:34 door PinkFloydd op Heldomstander Bondi Beach
Je moet je bek houden, racist dat je bent. Schaam je.
31 kudos 2025-12-14 16:15:57 door DohnJoe1 op Heldomstander Bondi Beach
@Pius X | 14-12-25 | 16:15: heb je dat artikel überhaupt gelezen??? Er staat gewoon aantoonbare foute informatie in. Zo wordt er door een ooggetuige iets beschreven wat gewoon niet strookt met de beelden. The Daily Aus is geen betrouwbare bron, maar omdat het beter overeenkomt met jouw beperkte wereldbeeld besluit je dat dit de waarheid is? En dan ONS verwijten dat we aan islam washing doen, terwijl JIJ hier gewoon fake news loopt te verspreiden.
5 kudos 2025-12-14 16:09:02 door RW00 op Heldomstander Bondi Beach
@uwbanaan | 14-12-25 | 16:58: Zo ongelofelijk is het niet helaas.
69 kudos 2025-12-14 15:58:46 door uwbanaan op Heldomstander Bondi Beach
In ditzelfde filmpje wordt een familie lid getoond die duidelijk Arabisch is, Achmed is is dus niet onwaarschijnlijk. Ongelofelijk dat deze comment zoveel + krijgt
3 kudos 2025-12-14 15:51:12 door defpee op Heldomstander Bondi Beach
@Hassel | 14-12-25 | 16:03: Ik denk dat je er naast zit
38 kudos 2025-12-14 15:40:01 door DohnJoe1 op Heldomstander Bondi Beach
Beide namen worden genoemd. Waarom ben jij overtuigd dat het Crabtree is? Stop het verspreiden van fake News aub.
50 kudos 2025-12-14 15:21:16 door RW00 op Heldomstander Bondi Beach
1 bron noemt deze man Edward Crabtree en meerdere bronnen hebben het over Ahmed el Ahmed.
0 kudos 2025-12-14 15:15:16 door Pius X op Heldomstander Bondi Beach
-weggejorist-
0 kudos 2025-12-14 15:13:48 door Pius X op Heldomstander Bondi Beach
-weggejorist-
0 kudos 2025-12-14 15:03:13 door Hassel op Heldomstander Bondi Beach
-weggejorist-
8 kudos 2025-12-11 10:59:49 door nergens_goed_voor op Bestelbus snijdt af en gaat vervolgens midden op de weg stilstaan
Dat is ook de bedoeling hè, van een toeter.
9 kudos 2025-12-11 10:59:26 door Pikkestrijder op Bestelbus snijdt af en gaat vervolgens midden op de weg stilstaan
Als je normaal rijdt, worden die toeters eigenlijk nooit gebruikt.
22 kudos 2025-12-11 10:14:49 door Wateenaccountnaamzeg op Bestelbus snijdt af en gaat vervolgens midden op de weg stilstaan
Dan ben je je rijbewijs niet waardig.
1 kudos 2025-11-09 23:59:43 door owikzegmaarwat op Cameraman AZ-PSV vindt Max kijken belangrijker
Als je niks had gezegd was het waarschijnlijk (bijna) niemand opgevallen, nu let iedereen erop. Bedankt he? Namens Mirco.
1 kudos 2025-11-09 22:42:40 door GraafSteno op Cameraman AZ-PSV vindt Max kijken belangrijker
Mirco is freelancer dus hij vindt het vast niet erg dat zijn 06-nummer getoond wordt.
8 kudos 2025-11-09 22:31:33 door 8punten3strepen op Cameraman AZ-PSV vindt Max kijken belangrijker
Helemaal leuk als ie de headset van een collega heeft geleend.
13 kudos 2025-11-09 22:20:11 door Zoeperie-je op Cameraman AZ-PSV vindt Max kijken belangrijker
Gekkehenkie. Ik zou zeggen, koop een andere telefoon. Met mijn telefoon kan ik het gewoon lezen.
-9 kudos 2025-11-09 21:57:20 door GekkeHenk82 op Cameraman AZ-PSV vindt Max kijken belangrijker
@JaJongePrima | 09-11-25 | 22:52: Op de PC kun je op het plaatje klikken en inzoomen en is het prima te lezen. Op een mobiel is het nummer door de pixelinvasie niet te lezen na het inzoomen.